COMMUNICATION
PLANNING

UDM&Co. acts at the interface between marketing areas, business and communication business, offering ...

more

CONSULTANCY
OF PLANNING COMMUNICATIONS

UDM&Co. acts at the interface between marketing areas,
business and communication business, offering ...

more

BELIEFS

A brand is all that offers at all touch points and communication channels to ...

more
gift
The Gift of a Brand Methodology™ is a new way to investigate, organize and value gifts and talents, which are the fundamental assets to establish efficient and valuable exchange relationships among brands and individuals.

AUTOGRAPH SESSION OF NEW BOOK

"ECONOMIA DAS DÁDIVAS"

BY MARINA PECHLIVANIS

September 19 - 7 to 9pm
fnac - Av. Paulista, 901

PUBLICATIONS

UDM&Co. generates content to inspire people...

more
June 5, 2017
Screen Shot 2017-06-05 at 11.03.00 AM

Como ser ético sem deixar de ser criativo

O dar-receber-retribuir é um ritual que se repete na humanidade há milênios. Mudam os objetos e as experiências que são trocados, muda o sentido da troca […]
June 5, 2017
AAEAAQAAAAAAAAk9AAAAJGZjOTBjYTkzLWRkNzQtNDdlNi05MDljLTVjNjVjOTJkNGY0ZQ

Meu reino por um acesso

Qual o gift mais desejado pelos consumidores, hoje? Gadgets? Widgets? Viagens? Vantagens? O-ou. O que todos querem mesmo são acessos. A objetos de desejo, à informação, […]
December 21, 2016
oba

Nem lei nem boa-fé; a regra é o oba-oba

Houve um tempo, lá longe, nas sociedades pré-capitalistas ou arcaicas, em que a economia que imperava era a da boa-fé. Pessoas respeitáveis não vendiam objetos, alimentos […]
November 27, 2016
1

6 estratégias para aplicar o Marketing de alimentos

Com as transformações no setor, outros pontos passaram a ser imprescindíveis na execução de uma campanha, como responsabilidade sobre a saúde e o uso de influenciadores […]